Screenshotok

Friss topikok

Címkék

0.1 (2) 0.11 (1) 0.111 (1) 0.12 (1) 0.14 (1) 0.15 (1) 0.16 (2) 0.17 (1) 0.18 (1) 0.19 (5) bug (1) kompatibilitás (1) verzio (1) Címkefelhő

Hello world

2010.03.09. 21:28 :: sazabi

Hello érdeklődő

Ez itt a PH Upper windowsos apróhirdetés manager program androidos rokonának az (ideiglenes) otthona.
Pár szó a miértről:
sazabi néven vagyok megtalálható a Prohardver-en, egyébként Győrben sokadéves mérnöktanár-informatikus vagyok.
1 hónapja (szabadidőmben) elkezdtem android-ra fejleszteni, miután túljutottam a hello world-ön, és egy jegyzettömb jellegű programon, valami bonyolultabbat szerettem volna készíteni. 
Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha a telefonomról egyszerűbben tudnám karbantartani a ph!-s hirdetéseimet, ahogy azt pc-n már jóideje megtehettem a PH Upperrel.
Szóval elkészült az első változat, amit ki merek adni a kezemből. Persze még összeomolhat akármitől, magával ránthatja a telefonod, agyonütheti a kutyád, és felgyújthatja a házad. :)

A programról:
Ez egy "unofficial" vagyis nem hivatalos PH! cucc/kiegészítő, felelősséget semmiért sem vállalok, garancia nincs.
:)
PH! Logót(ikon), hátteret(bejelentkezés háttér) a ph! tudomásával használom! Köszönet Nekik érte!
Keresztúri Balázs PH Upperjével 0 sor közös forráskódunk van! Előről kezdtem az egész fejlesztést.
Egyelőre nevezzük a programot APHUpper-nek (Android PH Upper). Ha valakinek lenne egy kreatívabb név ötlete, az szóljon!
Tesztelve a következő készülékeken: sdk emulátor (1.5), HTC Hero(1.5)

Eddig megvalósított funkciók:
APHUpper verzió 0.1

  • Belépés, adatok (biztonságos) elmentése a telefonra
  • Hirdetések letöltése egy görgethető listába, lista elemre bökve uppol
  • Sok! hibakezelés
  • Ennek az oldalnak a megnyitása (menü>web gomb)
  • Visszalépés a nyitó oldalra (Vissza gomb, menü>Főmenü gomb)
  • Menü, és vissza gomb kezelése
  • Kijelentkezés a ph!ról és kilépés (menü>kilépés)
  • A program használatához nem kell rootolni/feltörni a telefont

Használt telefonfunkciók:

android.permission.INTERNET
android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE
Tehát "full internet acces", internetes hozzáférés szükséges a program használatához.

Telepítés:
  1. Töltsd le a telepítő filet <innen> (hotfile.com).
Update: 0.11 link

2. Futtasd a telefonodon, vagy HTC telefon esetében windows alól a HTC Sync-el telepíttesd.

Visszajelzéseket emailben, ph!-n a topicba, vagy ide is várom, és előre is köszönöm! :)

Nyitottam egy ph!-s topicot: APHUpper

Screenshotok:

Szólj hozzá!

Címkék: 0.1 verzio

A bejegyzés trackback címe:

https://sazabi.blog.hu/api/trackback/id/tr491826833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása